Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a vyhodnocení online propagace projektu Qool.cz
Bujalková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Križan, Dalibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou a mobilní reklamou a jejich aplikací pro projekt Qool.cz. Úvod práce je věnován problematice internetového a mobilního marketingu -- možnostem reklamy na internetu a v mobilu, nabízeným platebním modelům, reklamním formátům a jejích vzájemnému porovnání. V celé práci je kladen důraz na mobilní marketing, konkrétně tři hlavní pilíře -- mobilní web, mobilní aplikace a reklama cílená na mobilní telefony. V praktické části pak mapuji jejích využití na projektu Qool.cz. Cílem diplomové práce je vyhodnotit účinnost jednotlivých forem propagace na internetu. Druhotným cílem diplomové práce je podat ucelený obraz o možnostech využití mobilních technologií v marketingu a jejích rostoucím významu v marketingovém mixu.
Moderní marketingová komunikace
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moderní marketingová komunikace je v posledních letech často skloňovaným tématem a to nejen díky internetu. Tato diplomová práce detailně rozebírá aktuální trendy v internetovém marketingu, zejména potom bannerovou a mobilní reklamu. Cílem této práce je poukázat na přesun mediálních nákladů od tradičních media typů k internetové inzerci, dále nastínit očekávaný vývoj v oblasti mobilní reklamy a také aplikace teoretických poznatků v praxi. Teoretická část pojednává o samotném pojmu marketing, marketingové komunikace, ale popisuje i problematiku marketingových výzkumů a vývoj internetu ve světě a v České republice. Praktická část potom detailně popisuje jednotlivé procesy, které obnáší bannerová reklama a komentuje aktuální trendy v mobilní reklamě.
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent)
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.
Interaktivní média v ČR
Peterka, František ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do třech částí. V úvodu je definovaná interaktivní reklama a jsou popsány jednotlivé typy internetové a mobilní reklamy. Druhá část je zaměřena na na zajímavé internetové a mobilní projekty v České republice nabízející klientům nové možnosti komunikace protřednictvím internetu a mobilního telefonu. Poslední část je věnována projektu společnosti Golf Europe a počáteční reklamní kampani prostřednictvím interaktivních médií.
Trends in Mobile Marketing
Chocholová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo "rozšířená" realita.
Marketing a rozšířená realita
Zelený, Martin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na známých příkladech. Nástroji pro praktickou část jsou online dotazník a osobní pohovory.
Formáty webové reklamy přizpůsobené mobilním zařízením
Bártík, Radovan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá přizpůsobením webové reklamy mobilním zařízením. Shrnuje jeho důvody a východiska a porovnává používané standardy. Vedle v současnosti převažujícího standardu sdružení Mobile Marketing Association zmiňuje i další současné a minulé formáty. V závěrečné části se autor pomocí kvantitativního šetření snaží nalézt rozdíly v použití mobilní webové reklamy ve vybraných evropských zemích, případně závislost míry a typu používané reklamy na souvisejících demografických ukazatelích. Tato závislost zjištěna není, ale přesto jsou výstupem výzkumu důležité informace o používaných reklamních formátech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.